promosi! promosi! terbaek!

Pages

Wednesday 24 October 2012

selamat hari raya aidiladha.

assalamualaikum.


selamat hari raya aidil adha dari aku, adam dan ariq in advance la kan. hehe. masih ada yg bekerja ka? aku keja half day je hari ini. japg balik nak p carik anak tudung pulak. haish raya haji baru nak beria mau tak nye hari raya puasa hari tuh aku mmg tak ready apa. dh la demam 3 hari tak bangun. aku silap p minum aiq mata kucing pulak mengigil satu badan first time aku jadi macam tuh. takut giler. mebebel mak mertua. hahaha. dia takut aku jadi sawan ke apa ke. sayang ibu :)

punya la semangat aku siap amek cuti lagi hari selasa lepas p queenbay mall beli kasut raya ariq ngan adam. taun raya tema warna light blue. okei la nak siap-siap keja. dan nak ready balik. hehe :)



diakhiri dengan gambaq budak bambam nak raya. daa~~


SELAMAT HARI RAYA AIDIL ADHA DARI KAMI SEKELUARGA



TQ. Bye :)

No comments:

Post a Comment