promosi! promosi! terbaek!

Pages

Monday 8 October 2012

aktiviti weekand.

assalamualaikum.


hello tuesday. eh hari 09.10.2012 kan oh genaplah 5 bulan anak teruna ku. dah besaq anak mama :) kemarin aku EL. malas kan aku entry yg lepas aku bgtau mai lambat entry hari ni bagitau EL plak semalam. bolehh plak kan. semalam tok ngan tok wan mai tengok ariq pastu depa ajak p makan. so kami berempat p la makan kat tesco extra sungai petani sempat lagi beli kain untuk baju raya haji. kelas kau lia! tok belanjee :D dan semalam jak beli biskut farley untuk ariq. aku stok tak berani nak bagi makan lagi sbb misi<--panggilan untuk nurse. kata umuq 6bulan baru leh bagi makan. aku kan degaq cakap orangnye. tetttt. tapi dah dengaq ceqitha member member dalam pantang lagi dah bagi anak depa makan. boleh ka? semalam cuba bagi dia makan. so far ok la. hari sabtu yang lepas aku, adam dan ariq p miel mak mandin amik songkok ariq. aku tempah untuk raya haji nih. seronok dia pkai soongkok nak upload tapi gambaq dalam hanset babah dia la plak T____T pastu terus lunch kat sunway carnival mall. jalan jalan cuci mata. salessssss sana sini T______T. sampai ke tingkat 3 jumpa ada kedai makan style aihh kami apa lagi serbu la. order pas tu makan sambil makan diiringi sound background staff kedai tuh bergaduh ngan boypren dia. tak boleh blah btoi. p la toilet kalau nak gaduh pon ni tak selamba badak ja bergaduh kat kaunter. adeh la T______T.



style kan. nama kedai nextstop. tu yang kedai bentuk bus :)



ice cream pomg style abes. dalam tempurung kelapa lagi :)




dan diakhiri dengan gambaq budak nakai tak mau duk dalam stroller. ingat kau ringan ke ariq. nangis babah dukung kau!






No comments:

Post a Comment