promosi! promosi! terbaek!

Pages

Monday 1 October 2012

musim luruh kot.

assalamualaikum dan selamat pagi.

dah breakfast ka semua kawan-kawan. sihat ka pagi ni. pagi ni aku datang keja lambat. hehe. saja mai lambat. korang pernah tak pagi-pagi nak bangun pi keja rasa malas. aku tiap-tiap hari kot rasa macam tuh la ni dah ada anak lagi la rasa malas nak p keja. mana tak malasnya kalau aku tetap tak la rasa malas. ni sambilan dah 4 tahun kot!! erm orang kata tak baik merungut, kena bersyukur sebab ada keja. memang la aku bersyukur tapi korang bayangkanlah dah 4 TAHUN kot gaji duk macam tuh jak. kalau cuti banyak tak dak gaji cuti besalin pon tak dak. ermmm. bulan nih gaji aku rm 600 jeeee. ermmm. syukur.

eh eh aku dah melalut nih. aku nak cita tadi pagi aku sikat rambut masyaallah rambut aku luruhhh macam musim luruhhh! hamboihh! malam ni dan seterusnya aku tak mau sikat rambut dah. takut kot tengok rambut luruhh macam saljiii! haishh laaaa.

okei la nak sambung buat keja. sampai ketemu lagi ye. nah jamu mata anda-anda suma.

i'm sexy yesss i know it! masa umur dia 2 bulan 17 hari.

tq :)

No comments:

Post a Comment