promosi! promosi! terbaek!

Pages

Wednesday 31 October 2012

aidil adha 2012 - Day 1

assalamualaikum.

macam mana raya haji korg best? meriah? saya meriah sgt kau. tema blue lagik. kelas kau lia! hehe. ada yang masih cuti ke mc ke sbb pening makan daging banyak kan. aku dah start keja hari ni. raya haji aku tak la meriah sebab kedah mmg tak meriah kan raya haji. kan ke tak. pagi raya aku di tikam batu kampung tok aku pas raya raya p balik umah mak mertua aku pastu bertolak balik kampung adam kat padang rengas, kual kangsar.

dorg sana boleh tahan meriah la. lepas isyak orang masjid akan pi setiap umah tahlil dan takbir. bestt. first time aku tengok. sukaa aku acara tuu. sukaa. dan suka lagii. raya haji kami tak tdoQ umah opah sebab esoknye mak mertua aku ada korban kat taman tu. mak mertua aku orang kuat tanam kalau tak dak dia tak tumbang la lembu tuh. eh ye ke. hahaha.

aku sebenarnye hari ni tak dak mood tp lunch time pi beli sandwich, cream puff bagai sekali aku capai la cup cakes bodoh. pastu nak bayar aku bayar cream puff n cup cakes je. sandwich pegawai aku belanjeee ^_______^. ok sekali budak cashier tu cakap "16.80 kak" aku dengan terkejut nye bertanya sebanyak 3 kali. budak tu macam detect la aku macam tengah conpius pastu dia cita cup cakes tu harga RM12.00. HAAA!!! kau ado time lunch beli cup cakes RM12.00!!! adoiii la. aku terus cancel balik dengan perasaan yang sangat sangat tertanya tanya. ka kt tempat lain memang cup cakes harga macam tuh? conpius sangat nih!!

kita layan gambaQ je la. penin *_*

blue famili


blue famili
babah, ariQ dan cookie monster!


mama dan ariQ

ariQ dan mak long <-- kakak aku.

ariQ dan irfan

ariQ 6 bulan anak maksu aku dak irfan 1 tahun 6 bulan. chomel je kan!


tok aku

baju merah tu paksu aku bapa kepada dak irfan sebelah dia pakai baju melayu hitam abg ipaQ aku

ni pulak sebelah adam. dari kanan makyang (pakai tudung ijau), ibu mertua ku (free hair), mak nor (pakai anak tudung hitam), mak cho (pakai baju purple), mak dik (pakai baju putih dan last fazana anak mak nor. suma tu adik-adik mak mertua aku.







majlis tahlil dan takbir


TQ :)

No comments:

Post a Comment