promosi! promosi! terbaek!

Pages

Sunday 21 October 2012

noodle station.

assalamualaikum.

apa habaq suma. aku masih bersedih untuk ATM. haish la. awat la boleh kalah. kita cuba lagi next year ok tapi kalau kedah masuk next year sori la i terpaksa sokong kedah. auw auw <--pang muka sendirik. weekand aku selalunya tak dak apa yang best sangat sebab adam buat-buat busy keja. so duk la aku ngan ariq kt umah. hampir tiap-tiap minggu kami akan berkampung kt umah mak aku kat pokok sena, alor setar, kedah. sbb laki aku keja so balik kampung la dekat sikit dia nak pi qheja. kalau tak dia duk berulang sp -astaq setiap hari kesian la pulak pi gelap balik pun gelap -___-. cian cian cian.

aku target next year kalau aku still sambilan lagi aku nak berhenti qheja dan pindah ke aloq staq. aku ada minta qheja pejabat lawyer kat aloq staq. senang duk sana adam tak payah berulang pastu boleh le dia ottt banyak-banyak pastu beli bini beli baju kat poplook.com hehe.

ok la sebenaq nya nak cita pasai sabtu lepas kami anak beranak p makan kat noodle station. first time makan kat situ. ok la sampai aku sakit perut 2 hari. amekaw!
ada la aku tangkap gambaq sikit-sikit. enjoy :)

babah dan ariq

kecik je. sekali adam sedut habis!

hah! yang ni sedap.

aku makan key teow (selalu konpius eja key teow) adam makan maggie. dua-dua sedap.



dan makan paling paling paling sedaaaapp abad ini ialah :-




1

2

3







susu mama dalam botol. hahaha!





No comments:

Post a Comment