promosi! promosi! terbaek!

Pages

Wednesday 18 January 2012

LAUNCHING !

assalamualaikum.

*bunyi drum dengan over kau lia! post kali ini aku nak meng-launching-kan my second blog shop. aku punya blog shop yang pertama telah terkubur T_________T aku jual bag wanita. ini adalah sebab-sebab blog shop pertama terkubur :

- kurang popularnya (tapi habis dijual)
- aku tersilap beli kat orang tengah
- kata harga borong sekali tolak kat aku mahai nak mampuihhh so aku nak jual kat orang berapa?? ce cita ce cita. kalau jual stok-stok bag guess ka bonia ka tak pa la beratus-ratus.

dan hari ini aku launching aku punya second blog shop a.k.a baby blog shop. aku pun tak pasti berapa lama aku akan bertahan dalam online shop ni <-- tak dan jual putus asa dah!bagus!. aku harap korang support koQ Lia! babyshop ok walaupun blog shop aku update setahun sekali <-- putus asa lagi!. untuk first pembukaan ada 4 jenis baju tidoQ baby ready stock untuk boy @ girl.

selamat bershopping!

tq.

No comments:

Post a Comment