promosi! promosi! terbaek!

Pages

Monday 9 January 2012

bye 2011. welcome 2012.

assalamualaikum

eh eh ada lagi rupa koQ Lia! nih. setelah seeekiaaaan <--perlu ke. lama tak berblogging gingg nih kekok sebentaQ. pejam celik pejam celik dah masuk tahun baru walaupun dah 10 hari kita di tahun baru aku masih ingin bercinta kerena tetiba nyanyi aku nak review sikit la kenangan-kenangan 2011. 2011 sangat-sangat banyak kenangan manis buat aku tak kurang pahit jugak. tapi aku nak review 3 kejadian, keajaiban dan kemanisan buat aku pada 2011 kira yang 3 kejadian nih yang paling box offices la dalam hidup aku *_____*. let party start.

1 : akad nikah

pada tanggal 28 Januari 2011 aku dengan dua kali lafaz sah! menjadi isteri kepada muhammad adam bin jamin setelah hampir 8 tahun menyemai kasih yang tak berbelah bahagi <-- ni poyo!. bertempat di kampung aku di pokok sena. okei aku nak cita sikit macam mana boleh jadi dua kali lafaz. laki aku kau tau <-- tiru gaya makcik goyah gosip dia nak nikah kan aku dengan tok kadi nasib baek tok kadi tu tak aku terima nikahnya.. bla bla bla.. kalau tak mau jadi bini no. 2. hahaha. sebab tu la jadi dua kali lafaz tapi tak kesah la berapa kali lafaz atau di mana kita akad nikah atau berapa hantaran yang penting aku dah jadi isteri muhammad adam bin jamin '__'. ada beberapa keping gambaQ waktu kejadian.





2 : majlis merah & biru

setelah selesai akad mengakad bagai mesti la ada kenduri kan. kenduri belah aku tema merah semperna chinese new year 05022011. best buat kenduri tapi lepas kenduri best ke? lain la retis sponsorrr sana sini sampai baju si memey tuh nak tayang kat muzium <--betul ke? patut ke?. ok aku kuaQ topik. tak mau cakap banyak let tengok gambaQ aku yang bajet retis la.




majlis bertemakan warna biru sebelah laki aku di sungai petani, kedah. gambaQ tak banyak sangat aku tak gemaQ sangat photographernye *sori tapi adalah la 2 3 ketui gambaQ yang okei. belah laki aku best sebab teratur and mewah <-- poyo lagi almaklum la dia anak last dan kenduri last belah mertua aku so depa dah cekap bab-bab kenduri nih. okei layan gambaQ je la. malas nak cita.




3 : mom to be


syukur. amin. alhamdulillah. sehingga tak terungkap dengan kata-kata bertapa bersyukurnya. masa dapat tau pregant masa balik dari kl ada kenduri sebelah laki pas2 laki demam teruk masa tu famili aku duk rasa dah kata aku 'lekat' sbb abah aku pon macam demam masa mak aku mengandung kat kakak aku dulu. pas2 kat opis kuaQ darah so ingat tak jadi la. tapi darah tu kuaQ setitik ja esoknya suruh kak aku p beli pregancy test. positif. 2 line. terus p klinik confirm 4 week. tapi aku bleeding p tanya doc dia cakap darah kotoQ jgn risau. kandungan okei. p tanya bidan dia kata bunting harimau <--ermmm setelah 2 bulan usia kandungan bleeding pon stop. alhamdulillah. tapi pengalaman pregant memang best sangat. morning sicknes la semuanya la. laki aku pun punyaaaaa la caringg sangat. memang lain sangat la <-- nak kena pregant selalu la. dan sekarang usia kandungan aku pun dah berusia 5 bulan <-- baby bergerak-gerak *___*. aku harap bulan 5 nanti aku dapat bertentang mata dengan dia. amin.


habis. dan aku pun dah penat sangat sebab tak penah taip panjang-panjang macam ini.

bye. tq.




No comments:

Post a Comment