promosi! promosi! terbaek!

Pages

Thursday 5 May 2011

semangat pagi jumaat yang indah :)

dear blog..

assalamualaikum. tepat jam 7:47 a.m aku post entry kt puansitiadliah.blogspot gila semangat macam semangat PM mai konti HOT FM pagi tadi ni la. ermm sat lagi ada baca yasin nih. opis aku tiap tiap jumaat wat baca yasin. bagus la jak bat macam tuh boleh aku mengimprovekan lagi aku punya bacaan yassin.

aku nak cita pasai keja part time aku. alhamdulillah la semuanya berjalan ngan lancar dan tenang. keja dikelilingi dengan cina depa best kot walaupun aku p keja berhijab depa gila caring punya olang sebelum aku balik depa mesti cakap take care ye @ hati-hati. aku dah hampir 3 tahun keja ngan mara tak pernah pong depa cakap macam tuh kat aku. sedih! tapi aku macam penat cikit la sbb la ni aku masuk keja kul7:30 a.m awai tuh mak aku mesti bangga. hahaha.

okei la nak p baca yassin pastu ada makan free. en.rosdi buat kenduri dia nak p umrah. alhamdulillah.

gambaQ gedik yang semangat. nampak tak mata aku gila lebam. haissh.



tQ :)

No comments:

Post a Comment