promosi! promosi! terbaek!

Pages

Thursday 19 May 2011

cara penggunaan dabus aromatheraphy oil

dear blog..

Assalamualaikum.

pada entry yang sebelum ni saya ada terangkan apa itu dabus dan kelebihan minyak dabus kan. ok pada entry kali ini saya akan menerangkan cara-cara penggunaannya.

1) Pelembap Kulit
- Goncang sebelum digunakan.
- Sapukan dabus sehingga rata.
- Tunggu 3 hingga 15 minit kemudian sapu dengan air.

* saya guna minyak ni selepas saya memakai toner sangat berkesan. saya boleh rasa perubahan pada pipi saya rasa tegang.

2) Gel Mandian
- Goncang sebelum digunakan.
- Masukkan 3 titik atau 1/2 penutup dabus ke dalam 1 mangkuk (1/2 liter) air.
- Ratakan ke seluruh badan dan biarkan sehingga kering tanpa dilap.

3) Sauna
- Goncang sebelum digunakan.
- Masukkan 1/2 penutup botol dabus ke dalam pemanas air dan
biarkan mendidih sehingga wap memenuhi ruang sauna.
- Masuk ke dalam ruang sauna selama 10 minit.
- Keluar daripada ruang sauna dan ratakan lagi 1/2 penutup botol dabus ke seluruh badan.
- Masuk sekali lagi ke dalam ruang sauna selama 10 minit.
- Membantu menurunkan berat badan.

4) Urutan
- Goncang sebelum digunakan.
- Masukkan 1 penutup dabus ke dalam 1/2 mangkuk air.
- Sapu pada bahagian yang hendak diurut.

5) Penjagaan Wanita
- Goncang sebelum digunakan.
- Masukkan 1/2 penutup dabus ke dalam 1/2 mangkuk air.
- Gunakan ia sebagai air bilasan.

selamat mencuba.

tQ :)

No comments:

Post a Comment