promosi! promosi! terbaek!

Pages

Monday 5 November 2012

melawat menantu - ayesha zahraa

assalamualaikum.

tanggal 3 november 2012 hari sabtu lepas. aku buat rombongan meminang eh melawat kawan baik aku bersalin anak ke-2 ok cukup sepasang kau tyyna. jeles mak! saja je cakap kat member aku besan jom! gelak je dia tu yang boleh terjadinye tajuk entry melawat menantu. hover gile mama kau ariQ.

baby ayesha dah le comel putih dan tak dak kuning!! bagus tak yah cucuk-cucuk amek darah bagai. otak aku bulan ni bercelaru sikit so tak de la nak taip entry pepanjang ye (selama ni memang tak penah taip pepanjang pon). kita layan gambaQ je la. minta maaf diatas qualiti gambaQ yang terbaek sangat <--tangan atas bahu mate pandang atassss!

bergambaQ sebelum bertolak. mama kau yang hover lebih.

mama kau yang hover lagi. ok paham -________-

baby ayesha zahraa :)

ini abang ayesha. fahim namanye baru setahun 6 bulan.

ini salah satu kawan baik aku (masih single). kami 4 sekawan 3 dah kawen dia je blum. tyyna cakap awat gambaQ ang nmpak macam gegaQ? aku cakap la gambaQ orang-orang beriman memang macam tuh #silamuntah.

tq. bye~~




No comments:

Post a Comment