promosi! promosi! terbaek!

Pages

Monday 25 July 2011

kursus jahitan manik.

dear blog..

Assalamualaikum.

dah lama tak update blog kan. pemalas sungguh tuan punya blog nih. banyak cerita yang nak diceritakan nih tapi macam dah basi ja so hari ni saya<---biaq btoi aku nih nak cerita apa yang terjadi dekat office saya hari ini. mara anjurkan satu kursus iaitu kursus jahitan manik asas (chewah!) aku<---tukaQ plak la yang handle semua benda-benda alah ni. dah la tuh susah gila nak cari peserta dulu depa nih semua bukan main minta nak kursus tapi sekali dah anjur dengaQ pulak kena bayaQ terus cipta 1001 alasan. haishhh. nak kata tak sampai hati pulak sebab semua sama bangsa dengan aku. akhirnya dapat lah aku cari 21 orang. syukur. aku nak join jugak tapi cikgu tak bagi bahan kat aku daaa. aku jadi tukang tengok je la. macam biasa aku mesti ada gambaQ syok sendiri untuk tontonan anda. hahaha. zasss :P








tq. bye :)

2 comments:

  1. kat opis pon blh wat kelas blaja manik?
    hebat nohhh mara neh :P

    ReplyDelete