promosi! promosi! terbaek!

Pages

Monday 28 March 2011

AKU masak!

dear blog...

hari ini dalam sejarah aku masak. haha! dengan rajinnya pepagi buta aku bangun p econsave beli udang, ayam, ikan selar kuning yang kecik, susu HL dan sunkist. kisah sebelum aku p beli barang aku habaQ kt en.husband nak masak sambal udang pas2 reaksi yang sangat baik dan jawapannya "udang dah la mahai satg membazir plak"!



balik umah, setelah selesai beli barang suma. aku balik umah pkiQ macam mana nak kupas udang ngan besiang ikan. haha. hasil setelah aku kupas udang.


dh siap semua benda. aku mula kan misi memasak. huhu. sedih aku tgk sambal aku macam julai dh. mgkn kali kedua aku masak nnt okei kot. ayat sedapkan hati dari en.husband. pas2 gorang ayam n ikan. awat kalau gorang ayam@ikan dia mesti meletup letup? dh ada tanda kat lengan aku. adeh! setelah selesai misi aku. ini lah hasilnyaaa.



tQ :)

No comments:

Post a Comment